OM BOULESERVICE

Mitt namn är Patrik Norén, och jag är stolt ägare till Bouleservice sedan 2007.

Inom företaget finner du ett brett sortiment av bouleklot, tillbehör och andra produkter som är avsedda för både erfarna boulespelare och de som nyss påbörjat sin karriär inom spelet. Hos mig får du mer än bara en traditionell handelsupplevelse; du handlar från och stödjer ett litet företag och får samtidigt service i högsta grad.

Oavsett om du utför ditt köp genom webbshopen, kontaktar mig per telefon eller träffar mig personligen, strävar jag alltid efter att upprätthålla en personlig kontakt. Från det ögonblick du lägger din beställning till leverans, är mitt mål att säkerställa din fullständiga tillfredsställelse

Vision

Det står högt i kurs hos mig att du som kund ska få den bästa möjliga servicen. Jag ser till att du får service från fabrik till importör, importör till leverantör, leverantör till mig och från mig till dig.
Personlig och tät kontakt kan du lita på!

Historien om Bouleservice

Patrik Norén, grundaren av Bouleservice, inledde sitt entreprenörskap år 2006-2007. I det lilla rummet hemma tog visionen form, där lagret fick plats i en byrålåda. Beställningar gjordes via telefon och varje affär dokumenterades med handskrivna kvitton.

År 2008 togs steget in i den digitala världen genom att lansera Bouleservices första hemsida. Detta markerade en ny era och öppnade upp för en bredare publik att dra nytta av Bouleservices utbud av bouleutrustning. Den digitala närvaron har sedan dess växt i takt med teknikens utveckling som förenklar kontakten med kunder och potentiella kunder på nätet.

Sedan 2010 har Bouleservice genomfört ett stort antal träningsläger, lektioner och guidningar. Dessa evenemang har involverat allt från bouleklubbar och pensionärsorganisationer och företag till privatpersoner och välgörenhetsorganisationer.

När Coronapandemin bröt ut och påverkade verksamheter globalt, tog Bouleservice ytterligare steg och la till digitala föreläsningar och videosamtal som ett säkert sätt att interagera med kunder

Försäljning på lokal tävling i Enköping

Historien om Patrik

Hej, jag är Patrik Norén, och min resa inom boule har varit en lång och färgstark historia sedan starten 1998. Jag var mellan 2001 och 2003 en stolt medlem av juniorlandslaget, där jag bland annat fanns i laget som vann ett Junior-VM-silver 2001 och var i en del av juniorlaget när Sverige vann Nordsjöturneringen 2002 – prestationer som fortfarande hör till mina mest betydelsefulla ögonblick i min karriär.

Min erfarenhet och de möten jag haft med tränare och lagkamrater under dessa år har inte bara fördjupat mitt engagemang för boule utan har också varit fundamentala för att forma Bouleservice till det det är idag.

Utanför boulebanorna förkovrade jag mig genom att ta en kandidatexamen i Informationsdesign vid Mälardalens Högskola i Eskilstuna år 2013. Musik har alltid varit en stor del av mitt liv, och sedan gymnasiet har jag behärskat både piano och gitarr.

Min entreprenörsresa har varit lika spännande som varierad. Jag har varit delaktig i och startat upp fyra olika företag, varav tre nu utgör en del av min nuvarande verksamhet. Utöver Bouleservice inkluderar dessa PrylTokigt, som fokuserar på begagnade filmer och geocachingmaterial, och Reklammannen Eskilstuna, som specialiserar sig på marknadsföring för föreningar och företag.

För att bredda min närvaro och dela med mig av mina intressen och kunskaper leder och producerar jag även två framgångsrika podcasts sedan 2018. Dessa podcasts har blivit ett sätt för mig att fördjupa min relation med lyssnarna och dela passionen för skräckfilmer och resor samt geocaching.

Min resa är en ständig utforskning och jag ser fram emot att fortsätta förena min passion för boule och musik med min entreprenörsanda. Att erbjuda kvalitativa tjänster och produkter genom mina olika verksamheter ger mig en konstant drivkraft och glädje.

GDPR
Läs mer om vår policy kring Dataskyddsförordningen – General Data Protection Regulation (GDPR)